Excursionisme... SenderismeExcursionisme... Senderisme
Archivo de entradas

Wednesday 16 de February de 2011
POR CAMINOS DE RONDA DEL BAIX EMPORDA 13 - febrer - 2011

un itinerario diferente al que estamos acostumbrados pero de una belleza excepcional! entre mar y montaña, saliendo desde st. joan de palamos, pasando por la "via verda del tren petit", atravesando campos de cultivos, masias centenarias, bosques, encinares, hasta llegar a "cala crit". desde ahi

Wednesday 2 de February de 2011
LA SERRA I TALAIA DEL MONTMELL (baix penedes-tarragona) 30 - ENERO - 2011

esta vez nos vamos a las tierras de tarragona, en la comarca del baix penedes. desde vila-rodona llegamos al "mas d´en bosc" donde dejaremos parte de los coches. desde ahi empezaremos a subir hacia "la serra del montmell". seguiremos toda su cresta. !las vistas son espectaculares! llegaremos

Tuesday 25 de January de 2011
SERRA DE L´OBAC 23 - GENER - 2011

mañana de domingo muy fría. nos dirigimos hacia el aparcamiento de "l´alzina del sal-lari" donde dejamos los coches. estamos a 6 grados bajo cero!! cuando llegamos al "coll de tres creus" cogemos el camino que nos conducirá a "la font de la pola", pero primero pasamos por "la porquerissa" do

Friday 14 de January de 2011
LA TEVA FAMILIA DE MUNTANYA NO T´OBLIDAREM !! 12 - gener - 2011

el club excursionista esparreguera està de dol! ha perdut a un dels seus companys i amics. una mort que li ha vingut de sobte. en pep era una persona sencilla, feliç quan estava envoltat de tots nosaltres. com deia ell, "vosaltres sou la meva familia". es desvivia per ajudar a qualsevol de no

Tuesday 11 de January de 2011
TAVERTET I ELS SEUS CINGLES 9 - gener - 2011

diumenge 9 hem anat a fer un "tomb" per tavertet i els seus cingles, passant pel mirador del castell i pel puig de la força, i baixant fins al costat de l´embassament de sau. després tornem a pujar a tavertet pel gr-2 i pel camí de les gotes. per començar el 2011, una excursió ben bonica,

Wednesday 15 de December de 2010
POBLA DE LILLET - SERRA DEL CATLLARÀS 12- desembre- 2010

una llarga excursió la del diumenge. sortim des de la pobla de lillet (berguedà), passant pel santuari de falgars, el camp de l´ermità, roc de catllaràs, el joc de la pilota, el roc de la lluna, el xalet de catllaràs, la creu del castell de la vila i st. miquel, fins tornar a la pobla de lil

Tuesday 7 de December de 2010
COLLDEJOU - GR-7- COLL ROIG - LA MOLA DE COLLDEJOU - COLL DEL GUIX (baix camp-tarragona) 5 -desembre - 2010

L´excursió comença al poble de colldejou (baix camp). agafem el gr-7 que surt del mateix poble i anem a buscar el coll roig. a la banda dreta ens queda la serra de l´argentera amb el seu gran parc eòlic. quan ja tenim al nostre davant la rocallosa mola de colldejou, comença a espurnejar i

Tuesday 30 de November de 2010
CANAL DE LES AIGÜES-MONESTIR.-CANAL DELS TRES QUARTS (MONTSERRAT) 28-novembre-2010

" tots els camins condueixen a....... MONTSERRAT !! " avui hem sortit des de l´aparcament de l´aeri. ens hem dirigit cap a la colònia gomis i d´aquí ja ens hem enfilat per la canal de les aigües (coneguda també com la del tubo). la pujada és curta però "intensa" ! arribem on hi ha l´e

Wednesday 24 de November de 2010
LA MOLA - MONTCAU 21 - novembre - 2010

comencem l´excursio deixant els cotxes al coll de les estenalles (868 m.), a cavall de les comarques del bages i el valles occidental. ens enfilem per un cami asfaltat amb una mica de pendent. despres el cami es converteix en pista fins al coll d´eres (943 m.). allà decidim què fer: si pujar

Tuesday 16 de November de 2010
LA TOSSA PLANA DE LLES 14 - novembre - 2010

sortim del parking del refugi cap de rec, a 1.953 m. d´altitud (lles-cerdanya). ens enfilem pel pla de la molina, i cap al cim de la tossa plana de lles (2.904 m.). un dia radiant, amb molt sol i unes vistes esplendides del pirineu andorra i de la vall del riu madriu. pero aixo si........molt ve

Wednesday 10 de November de 2010
FONTALBA - PUIGMAL - NURIA - FONTALBA 7 - novembre - 2010

una travessa on hem tingut de tot: boira, sol, vent i neu!! nomes cal veure les imatges!

Wednesday 3 de November de 2010
ALBARCA - CANAL DELS 3 GRAONS - ROCA CORBATERA 30 - octubre -2010

sortim des del poblet d´albarca, a la comarca del priorat i enclavat en el parc natural de la serra del montsant. agafem el camí anomenat "dels cartoixans" (un camí que obriren els cartoixans i que comunicava scala dei amb el camí de lleida, passant per albarca). ens acompanya, en tot moment,

Wednesday 20 de October de 2010
les agudes pels castellets- turó de l´home (montseny) 17-octubre-2010

l´excursió del diumenge comença a l´aparcament de la font de passavets (montseny), direcció al cim de les agudes (1.703 m.), passant pels castellets, una sèrie de crestes per les que s´ha de grimpar i desgrimpar fins a arribar dalt el cim de les agudes. hi ha passos força aeris, però la

Wednesday 6 de October de 2010
puig corneli - puig dels llops - puigsacalm (3 - octubre - 2010)

punt de partida: el poble de joanetes (garrotxa - 604m. d´altitud). davant nostra: puig corneli, puig dels llops i el puigsacalm. primer ens arribarem fins al cim del puig corneli (1.361 m.) passant pel soi (1.024 m.) i per la canal fosca (grimpada va i grimpada ve, amb ajut de passamans, escale

Thursday 30 de September de 2010
pic sirvent o tossal bovinar, cim nord i pic de la colilla 11-setembre-2010

l´excursió comença a l´aparcament del refugi cap de rec, a lles, 1.986 m. d´altitud. d´aqui ens endinsem pel bosc, concretament pel circuit nº 18 de les pistes d´esquí de fons, fins que arribem al pradell. davant nostra, el primer cim que farem: el pic sirvent o tossal bovinar (2.841 m.