Excursionisme... SenderismeExcursionisme... Senderisme
Estas en » Excursionisme... Senderisme » Archivo de entradas » November 2010
Archivo de entradas November de 2010

Tuesday 30 de November de 2010
CANAL DE LES AIGÜES-MONESTIR.-CANAL DELS TRES QUARTS (MONTSERRAT) 28-novembre-2010

" tots els camins condueixen a....... MONTSERRAT !! " avui hem sortit des de l´aparcament de l´aeri. ens hem dirigit cap a la colònia gomis i d´aquí ja ens hem enfilat per la canal de les aigües (coneguda també com la del tubo). la pujada és curta però "intensa" ! arribem on hi ha l´e

Wednesday 24 de November de 2010
LA MOLA - MONTCAU 21 - novembre - 2010

comencem l´excursio deixant els cotxes al coll de les estenalles (868 m.), a cavall de les comarques del bages i el valles occidental. ens enfilem per un cami asfaltat amb una mica de pendent. despres el cami es converteix en pista fins al coll d´eres (943 m.). allà decidim què fer: si pujar

Tuesday 16 de November de 2010
LA TOSSA PLANA DE LLES 14 - novembre - 2010

sortim del parking del refugi cap de rec, a 1.953 m. d´altitud (lles-cerdanya). ens enfilem pel pla de la molina, i cap al cim de la tossa plana de lles (2.904 m.). un dia radiant, amb molt sol i unes vistes esplendides del pirineu andorra i de la vall del riu madriu. pero aixo si........molt ve

Wednesday 10 de November de 2010
FONTALBA - PUIGMAL - NURIA - FONTALBA 7 - novembre - 2010

una travessa on hem tingut de tot: boira, sol, vent i neu!! nomes cal veure les imatges!

Wednesday 3 de November de 2010
ALBARCA - CANAL DELS 3 GRAONS - ROCA CORBATERA 30 - octubre -2010

sortim des del poblet d´albarca, a la comarca del priorat i enclavat en el parc natural de la serra del montsant. agafem el camí anomenat "dels cartoixans" (un camí que obriren els cartoixans i que comunicava scala dei amb el camí de lleida, passant per albarca). ens acompanya, en tot moment,