Excursionisme... SenderismeExcursionisme... Senderisme
Archivo de entradas January de 2011

Tuesday 25 de January de 2011
SERRA DE L´OBAC 23 - GENER - 2011

mañana de domingo muy fría. nos dirigimos hacia el aparcamiento de "l´alzina del sal-lari" donde dejamos los coches. estamos a 6 grados bajo cero!! cuando llegamos al "coll de tres creus" cogemos el camino que nos conducirá a "la font de la pola", pero primero pasamos por "la porquerissa" do

Friday 14 de January de 2011
LA TEVA FAMILIA DE MUNTANYA NO T´OBLIDAREM !! 12 - gener - 2011

el club excursionista esparreguera està de dol! ha perdut a un dels seus companys i amics. una mort que li ha vingut de sobte. en pep era una persona sencilla, feliç quan estava envoltat de tots nosaltres. com deia ell, "vosaltres sou la meva familia". es desvivia per ajudar a qualsevol de no

Tuesday 11 de January de 2011
TAVERTET I ELS SEUS CINGLES 9 - gener - 2011

diumenge 9 hem anat a fer un "tomb" per tavertet i els seus cingles, passant pel mirador del castell i pel puig de la força, i baixant fins al costat de l´embassament de sau. després tornem a pujar a tavertet pel gr-2 i pel camí de les gotes. per començar el 2011, una excursió ben bonica,